VCF Femení11 julio 2024

Comunicat oficial · Aida Esteve 2026

El Valencia CF Femení i Aida Esteve han arribat a un acord perquè la futbolista vista els colors blanc-i-negres fins al 30 de juny de 2026.

La migcampista, nascuda a Rubí (Barcelona) el 12 de març de 2001, arriba a l'equip de José Luis Bravo procedent del Madrid CFF de Liga F. La jugadora ha sigut part del planter madrileny durant les dos últimes campanyes (2022-2024), jugant un total de 48 partits en els quals ha anotat 5 gols.

Aida Esteve va fer els seus primers passos sobre el verd en les pedreres del RCD Espanyol, CE Sabadell i UE Rubí. D'ací va fitxar pel filial del FC Barcelona (2017-2020), on va finalitzar el seu procés de formació abans de fer el salt al futbol professional. En l'estiu de 2020 va calar en les files de la SD Eibar, entitat en la qual va militar fins que va firmar pel Madrid CFF en 2022.

La futbolista també ha format part de les categories inferiors de la Selecció Espanyola. Amb 23 anys, ha defés l'elàstica nacional Sub-17, Sub-19 i Sub-23. En 2018 es va proclamar Campiona d'Europa Sub-17 en terra lituanes.

Feliç i il·lusionada

Aida Esteve: "Estic molt feliç i il·lusionada de començar esta nova etapa. Agraïda al Club per donar-me des del primer moment eixa confiança que tota futbolista vol. El Valencia CF Femení és un equip que em pot ajudar a millorar tant en el futbolístic com a nivell personal".